sunnuntai 23. joulukuuta 2012


Blogini hiljenee jouluun! Ompelukoneetkin pysähtyvät hetkeksi, mutta vain hetkeksi. Tämän syksyn aikana olen oppinut ompelusta valtavasti ja addiktoitunut surutteluun ja kauniisiin kankaisiin. Purkanut olen, joskus jopa enemmän kuin ommellut. Olen solminut viharakkaussuhteen koneisiini, jotka uskollisesti käyttäytyvät äkkiväärästi, vaikka kuinka yrittäisin heitä hyvitellä ja hoivailla. Olen löytänyt ompeluyhteisön ja huomannut, että en ole ainoa joka ompelee, se on ihanaa.


 Viimeinen joululahja valmistui kymmenen minuuttia sitten. Olen tehnyt lähes kaikki joululahjat itse ja jos ensi vuonna aion tehdä saman urakan, lienee viisainta kääriä hihat juhannuksen jälkeen. Viimeiset joululahjat tehtiin silkalla päättäväisyydellä ja apinanraivolla, joka kieltämättä kostautui laadunvalvonnassa. Mutta lahjat ovat valmiina ja voin taputtaa itselleni. Huoh. Huomenna aamulla en siivoa ompeluhuonetta, mutta käyn antamassa joululahjan Sigulle ja Penalle - puhdistan ne huolellisesti ja peittelen muutamaksi päiväksi. He ovat lomansa ansainneet.
 
Kiitos myös kaikille lukijoilleni, joita olen saanut tasaisesti lisää. Jokainen uusi kävijä on minulle iloinen yllätys! Etenkin jokainen kommentti on lämmittänyt sydäntäni.

Nyt aion syödä, lukea, tallustella yöpuvussa ja rauhoittua ( sekä ehkä ihan vähän vaan ommella).
 Hyvää ja rauhallista Joulua kaikille.

PP, Sigu ja Pena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti